Klacht Yarden Uitvaartverzekeringen: Extra kosten, € 3.472,79, door Yarden met overname polis natura olis AVVL

Vlinder58

Overname natura polis AVVL door Yarden

Geld retour, pa wilde absoluut niet dat zijn kinderen voor extra begrafenis kosten kwamen te staan, hij ging ervan uit dat de kosten volledig gedekt waren.

Wij vinden dat Yarden Uitvaartverzekeringen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Vlinder58
25 apr. Geld nog niet retour, Yarden telefonisch contact, degene die over de finan adm gast is er vandaag niet en de adjunct directeur zit in overleg. Kortom Yarden dossier kunnen wij nog steeds niet afronden 18 apr.: Zelf weer contact gezocht met Yarden; door omstandigheden is het blijven liggen. Vandaag werd de toezegging gedaan dat de gelden zouden worden overgemaakt naar de rekening. Op 8 april brief van Yarden ontvangen, factuur is herberekend conform de oude AVVL natura polisvoorwaarden die paps heeft afgesloten , juist met het doel om zijn kinderen financieel niet te belasten met zijn begrafeniskosten. De extra in rekening gemaakte begrafeniskosten €2.367,84 zouden retour gestort worden op de rekening, tot op heden zijn deze gelden nog niet ontvangen ( Pa heeft zelf destijds 2.300 gulden gestort in een koopsom en maandelijks een flink aantal jaren € 10 gestort). Ik vind het zo onredelijk en bizar dat nabestaanden zich hiermee bezig moeten houden.

Ook een klacht indienen over Yarden Uitvaartverzekeringen?