Klacht Yarden Uitvaartverzekeringen: het eenzijdig aanpassen van de voorwaarden

thepercival

het eenzijdig aanpassen van de voorwaarden

ik wil dat yarden de overeenkomst afbreekt en mij de ingelegde waarde terug geeft. Rente mag, maar ik wil graag coulant zijn met yarden, dus dat hoeft niet.

Wij vinden dat Yarden Uitvaartverzekeringen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Yarden Uitvaartverzekeringen
    U kunt uw verzekering per direct opzeggen door een brief of een email te sturen naar Yarden. Deze email of brief dient van handtekening voorzien te zijn. Zodra wij uw brief of e-mail in ontvangst hebben genomen maken wij dit in orde. U krijgt van ons een bevestiging als het is afgehandeld. U ontvangt de afkoopsom binnen 2 maanden op uw bankrekening.

Brief zonder postzegel aan Yarden Uitvaartverzekeringen N.V.,
    Antwoordnummer 1406, 1300 VB Almere. Vermeld daarbij duidelijk uw polisnummer en telefoonnummer.

Per e-mail aan klantenservice@yarden.nl onder vermelding van Afdeling Pakketpolis. Vermeld daarbij
    duidelijk uw polisnummer en telefoonnummer.

thepercival
Is de afkoopsom de volledige inleg? Mocht dit niet zo zijn, dan vind ik uw antwoord zeer misleidend. Eigenlijk het gedrag van Yarden sinds de ingang van het contract(achteraf gezien).

Ook een klacht indienen over Yarden Uitvaartverzekeringen?