Klacht Yarden Uitvaartverzekeringen: ik heb een levens verzekering bij Yarden

fam glas

en wat zeggen ze je ben niet goed verzekert
ter wijl ik het heb af ge kocht wat nu er zij best veel meer mensen die dit hebben !!!
ik ken er ook al een paar dit vind ik diefstal van de burger

ik wil hier een oplossing voor!!!!!
ik ga hier zeker mee veder kan hier ook een advocaat op zetten geen probleem
vgr rene glas

Yarden Uitvaartverzekeringen
    Yarden heeft contact gehad met de heer R. Glas. Er is afgesproken dat er wordt uitgezocht hoe de polis tot stand is gekomen. Kopie van de polissen zullen worden toegestuurd, waarna terug contact wordt opgenomen.
    fam glas
    Beste Yarden ik heb gebeld naar jullie heb niets nog veder gehord vind ik raar en verdacht!! ik heb gevraagd of hier iemand Langens kan komen om dat het heel veel scan werk is het is nu van drie personen en heb er nog meer als dat moet!!!
    ik wacht weer af tot er weer een telefoon gesprek komt moet ook niet te lang duren wat dan vraag ik nog meer mensen op met zo polis!!! vgr Rene
    Glas van der s
    Swart
    Yarden Uitvaartverzekeringen
    Er is vandaag weer contact geweest met de heer Glas. Er is afgesproken dat er een uitvaartconsulent bij hem thuis op bezoek komt om de uitvaartwensen door te nemen. Er is nog geen inzicht in het actuele verzekerde bedrag. Er is aangeboden de verzekerde waarde te inventariseren.
    fam glas
    ik moet eerst nog zien dat het goed word afgehandeld
    en daar is dus nu het wachten op van de kant van yarden
    heb vandaag wel gesproken met hun
    in afwachting dus!!!!!
    vgr rene glas
    fam glas
    Beste Yardin ik heb nog niet van jullie veder vernomen
    we neer komt hier nu iemand wij wachten al even maar horen niets vgr rene glas

fam glas

Ook een klacht indienen over Yarden Uitvaartverzekeringen?