Klacht Yarden Uitvaartverzekeringen: Niet accoord met de eenzijdige wijziging van de Polisvoorwaarden in mijn Nadeel!

Lijk uit de kast!

Ook brief Yarden ontvangen! Protest en Niet accoord!!!voor de 2e keer(evenals in 2007)het zelfde trucje! Ga niet accoord met de eenzijdige wijzigingen in nadeel van de client! Dat je je op je oude dag
Hier nog mee geconfronteerd moet worden schande Yarden! je denkt dat je omtrent je overlijden alles goed geregeld hebt en het in goede handen is bij Yarden en ook de Ned Bank en de Overheid weten hiervan???.....
Ik heb in 2007 hierop ook geprotesteerd en desondanks bij het overlijden van mijn man in 2017 ook nog €900,00 bij moeten betalen!!!hoe kan dit dan bij een Natura polis en na protest in 2007?????? Er is geen transparantie indeze werkwijze.

Mij ( en vele anderen met mij)eerlijk behandelen en voor de samen destijds afgesproken voorwaarden en beloftes te behandelen en naar te handelen bij mijn overlijden en mijn uitvaart. Want de brief geeft nu heel andere voorwaarden en dat is mijns inziens CONTRACTBREUK!
Je kunt niet zomaar tijdens "Het Spel" ....de spelregels eenzijdig te wijzigen!!! WAT heeft een Verzekering dan uiteindelijk nog voorzin???

Wij vinden dat Yarden Uitvaartverzekeringen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Lijk uit de kast!
    Mijn klacht blijft nog steeds van kracht! Ik heb nog geen kontakt met Yarden hierover gehad. Ik protesteer nog steeds tegen de brief van Yarden met de (opnieuw)”eenzijdige“wijziging van de Polisvoorwaarden.welke destijds jaren geleden zijn vastgesteld. En nu dreigen te worden verbroken door Yarden,in mijn nadeel.
    Daarom blijft deze klacht van kracht!

Marian B.
    Yarden Uitvaartverzekeringen
    Bedankt voor uw bericht. in 2007 is de omzetting niet volgens de voorwaarden gedaan. Feitelijk is het pakket dus altijd van kracht geweest. U heeft dus het pakket zoals u destijds had afgesloten. De kostenstijgingen worden echter vanaf 2020 niet meer door Yarden gedragen.
    Lijk uit de kast!
    Dit is een niets zeggend anrwoord !Het geijkte riedeltje van Yarden!
    Waar het omgaat is het eenzijdig veranderen van de regels in Yardens voordeel en de clienten staan in de kou! Dit is contractbreuk!
    En nu geen ge emmer over er is toen 2007 in feite voor U niets veranderd! ,Kassa is daar toen ook druk mee in de weer geweest en heeft toen een brief opgesteld om te protesteren hier tegen.
    Yarden Uitvaartverzekeringen
    Wij vinden het erg vervelend dat dit noodzakelijk is.
    Yarden mag deze noodzakelijke verandering doorvoeren omdat dit gebeurt in overeenstemming met de wet en de polisvoorwaarden. Het daarin neergelegde wijzigingsbeding maakt het mogelijk om de rechten van een grote groep polishouders te beperken. Yarden maakt hierbij gebruik van deze mogelijkheid. De algemene vergadering van aandeelhouders van Yarden heeft daarmee ingestemd.

Lijk uit de kast!
Er is geen oplossing, men doet maar.........en deelt mee......?!

Ook een klacht indienen over Yarden Uitvaartverzekeringen?