Klacht Yarden Uitvaartverzekeringen: Omzetten pakket- naar sommenpolis zonder toestemming.

J. Tuijnenburg

Een ongehoorde poging om mensen op te lichten en onder hun verplichtingen uit te komen, terwijl ze groot zijn geworden door de fusie met o.a. AVVL.
Sinds 1967 premie betaald voor een natura polis die vanaf 2007 premie vrij is.
Ze zijn door veel reclame te maken en de overname van de leden groot geworden en vind dat ze de polissen [zonder ons medeweten] niet kunnen omzetten naar een sommenpolis. Dat de rente laag is hebben wij ook mee te maken en nog meer bedrijven.
Ik dacht dat dit onder ondernemers risico viel.
Niks sommenpolis maar de getekende pakketpolis waar wij een contract voor hebben, al het overige telt niet.
In 2007 hebben wij ook al bezwaar gemaakt en zijn het zat!

Uitvoeren van de oorspronkelijke overeenkomst.
Het omzetten van de polissen ongedaan maken.

Yarden Uitvaartverzekeringen
    Bedankt voor uw bericht. Wat is uw vraag precies?
    J. Tuijnenburg
    Het is een goed idee de rechtsbijstandverzekering in te schakelen, maar is het miet verstandiger om gezamenlijk iets te doen?
    Ik heb contact gehad met de consumentenbond die aangeeft dat het juridisch goed in elkaar zit en zij er mee hebben ingestemd!
    Als Yarden failliet gaat hebben wij allemaal niets meer zeggen ze.
    Het is toch zo dat bij overname of fusie van een bedrijf je alle verplichtingen overneemt en na moet komen? Telt dat niet voor Yarden?
    Als Yarden failliet zal gaan, nemen de andere verzekeringen de polissen over of de overheid lost het op wat ze bij de banken ook hebben gedaan.!!!
    Wij moeten van een verkeerd beleid niet de dupe worden!!!!!!!!
    Het moet afgelopen zijn met polissen wijzigen door Yarden.
    J.Tuijnenburg
    Yarden Uitvaartverzekeringen
    Is het mogelijk dat wij met u hierover telefonisch contact opnemen?
    Yarden Uitvaartverzekeringen
    U bent verzekerd voor het pakket van diensten en producten zoals u het destijds heeft afgesproken met onze rechtsvoorganger. In dat op zicht is er niets gewijzigd. Vanaf januari 2020 moeten wij helaas de kostenstijgingen in rekening brengen bij de polishouder.

Ook een klacht indienen over Yarden Uitvaartverzekeringen?