Klacht Yarden Uitvaartverzekeringen: Omzetting natura polis 1997 eenzijdig is niet rechtsgeldig!

P.N.M. Elfering

De omzetting van natura polis naar een sommen polis. Hier ga ik niet mee akkoord. Heb voor mijn zoon in 1997 bij AVVL, specifiek voor deze polis gekozen. Anders had ik toen wel voor de andere polis gegaan.
In 2007 probeerde ze het ook al om te zetten. Toen heb ik via mijn rechtsbijstand en de KIFID dit aangevochten en is dit ongedaan gemaakt. Kreeg specifiek een schrijven van Yarden die ik bij de naturapolis moest bewaren, en dat de naturapolis geldig bleef.
Nu 2019, begint het weer opnieuw. yarden legt hun verkeerde bedrijfsvoering bij ons neer. Lijkt mij. Iet de bedoeling. Ik zal wederom mijn rechtsbijstand en de KIFID inschakelen net als in 2007. die wij voor 100 % gewonnen hebben.

Wil van Yarden weer zwart op wit een brief hebben. Met de melding dat mijn polis van 2007 , naturapolis gehandhaafd blijft. En dat de nabestaande van mijn zoon niks hoeft bij te betalen.
Zij kunnen bericht tegemoet zien van mijn rechtsbijstand.

Wij vinden dat Yarden Uitvaartverzekeringen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Yarden Uitvaartverzekeringen
    Bedankt voor uw bericht. in 2007 is de omzetting niet volgens de voorwaarden gedaan. Feitelijk is het pakket dus altijd van kracht geweest. U behoudt dus het pakket zoals u destijds had afgesloten. De kostenstijgingen worden echter vanaf 2020 niet meer door Yarden gedragen.
    P.N.M. Elfering
    In 2007 heeft mijn zoon een brief gehad. Met de mededeling deze goed bij de polis te bewaren. En dat mijn zoon de rechten behoudt van de 1e polis uit 1997 met de voorwaarde. Begraven of cremeren zonder bij te betalen. Ik houdt Yarden hier aan. En zal dit via het gerecht aan kaarten. Kan toch niet zo zijn dat een contract eenzijdig gewijzigd kan worden. Ik had toch ook niet kunnen eisen dat mijn zoon bijvoorbeeld in Amerika begraven zou kunnen worden.
    Dus Yarden houdt je aan je contract.
    Yarden Uitvaartverzekeringen
    Is het mogelijk dat wij met u hierover telefonisch contact opnemen?

Ook een klacht indienen over Yarden Uitvaartverzekeringen?