Klacht Yarden Uitvaartverzekeringen: Onterechte aanpassing in polissen yarden

Klachtnummer
# 374866
Gebruiker
Dodo
Datum
1 reactie

Details

Klacht

In 2007 heeft yarden de polis omgezet in een sommenpolis. 12 jaar later krijg ik op 2 juli 2019 post van yarden dat dit niet gebeurd is. Wel zijn de voorwaarden van mijn 2 afbetaalde polissen aangepast. Per 2020 komen de jaarlijkse kostenstijgingen van de diensten en producten in deze pakketten voor eigen rekening.

Gewenste oplossing

Terugdraaien van deze beslissing. In 2007 is dit ook al geprobeerd en is yarden hierin teruggefloten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Yarden Uitvaartverzekeringen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Yarden Uitvaartverzekeringen
    Datum
    Bedankt voor uw reactie. In de brief die wij hebben verzonden hebben wij aangegeven dat de omzetting niet volgens de voorwaarden heeft plaatsgevonden. Feitelijk is er dus altijd een pakket geweest.

    Is uw vraag hiermee afdoende beantwoord?

Ook een klacht indienen over Yarden Uitvaartverzekeringen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen