Klacht Yarden Uitvaartverzekeringen: Polis

HME

In 2007 veranderde Yarden eenzijdig de polisvoorwaarden. Dat was ongunstig voor mij en dankzij een krantenbericht van de consumentenbond kon ik dat herstellen.
Het gaat hierbij om een wijziging van naturapolis in een restitutiepolis. Ik ging niet accoord en Yarden brachtv dit terug naar een naturapolis ( waarvoor ik in 1984 een polis
afsloot die inmiddels premievrij is )
Yarden deed dit door een brief ( 21 september 2007 ) te sturen en daarbij de opmerking om die brief bij het polisblad te bewaren.
Reeds enkele malen verzocht ik Yarden oom een polisblad, zoals dat oorspronkelijk was.
Reden voor mij is om mijn nabestaaanden een goed inzicht te kunnen geven in de juiste voorwaarden en om misverstanden te voorkomen. Yarden weigert om dit te doen om mij totaal onduidelijke redenen. IK WIL GEWOON EEN POLIS DIE DE JUISTE VOORWAARDEN AANGEEFT EN NIET EEN POLIS MET EEN LOS BRIEFJE !!!!

Ik wil een goed en duidelijk polisblad, ter voorkoming van misverstanden na mijn overlijden....
Ik accpteer de motieven van Yarden niet dat dit bij hun niet mogelijk is.
De bijlage bij de polis is voor mij niet acceptabel!

Yarden Uitvaartverzekeringen
    Geachte heer Meijer,

Bedankt voor uw melding. Wij hebben per brief onze reactie verstuurd.

Yarden
    ^FS
    Yarden Uitvaartverzekeringen
    Mocht u naar aanleiding van onze brief nog vragen hebben kunt u contact met ons opnemen via 0800-1292.
    HME
    Ik vroeg om een polis die de oorspronkelijk overeengekomen voorwaarden aangeeft. Die polis was er en Yarden is gehouden aan die overeenkomst. Yarden wijzigde eenzijdig de voorwaarden en doet nu een correctie met allerlei brieven die bij de polis gevoegd moeten worden. Dat is voor nabestaanden onduidedelijk.
    Dan komen er nieuwe rechten bij. ( NOV15 ) die gelden niet!
    De oorspronkelijke omschrijving is de enige juiste. Ik voel er niets voor om deze nieuwe regels weer te gaan zitten vergelijken m

Ook een klacht indienen over Yarden Uitvaartverzekeringen?