Klacht Yarden Uitvaartverzekeringen: Sommenpolis weer teruggedraaid naar pakketpolis, die dan ook nog eens eenzijdig gewijzigd is.

Korova

Los van de eenzijdige wijziging van een polis klopt het hele verhaal over het niet omzetten van mijn pakketpolis naar een sommenpolis niet. Ik heb meerdere polisbladen met een gewijzigde polis (van pakket naar polis), maar deze sommenpolis wordt nu doodleuk teruggezet naar de AVVR polis uit 1993. Terwijl ik volgens mijn laatste polis toch echt een polis heb met een verzekerd bedrag. Yarden beweert dat dit de omzetting uit 2007 foutief niet heeft plaatsgevonden, maar ik heb polissen die iets anders bewijzen. Snap er geen klap van.

Duidelijkheid over mijn polis. Ik heb een polisblad voor me liggen dat iets anders zegt dan de brief van Yarden beweert.

Wij vinden dat Yarden Uitvaartverzekeringen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Yarden Uitvaartverzekeringen
    Bedankt voor uw bericht. in 2007 is de omzetting niet volgens de voorwaarden gedaan. Feitelijk is het pakket dus altijd van kracht geweest. Voor de voorwaarden en het pakket van diensten en producten verwijzen wij u graag naar Mijn Yarden.

Ook een klacht indienen over Yarden Uitvaartverzekeringen?