Klacht Yarden Uitvaartverzekeringen: Telefoonterreur van Yarden

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 40878
Gebruiker
Zjeng11
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Ik heb nooit zaken gedaan met Yarden en zal ook nooit zaken doen met Yarden. Sta ook vermeld in bel-me-niet-register en toch blijft Yarden na het avondeten mij lastigvallen met hun producten. Zelfs op klachtenformulier van hun website wordt niet gereageerd. Ook aparte email over deze klacht wordt niet beantwoord.

De oplossing

Officieel excuus op papier dat dit niet de bedoeling was en dat dit nooit meer zal gebeuren.

6 reacties

  1. Auteur
    Yarden Uitvaartverzekeringen
    Datum
    Geachte heer Nijpels,Mijn excuses voor deze vervelende ervaring. Dit komt in het geheel niet overeen met onze werkwijze.Uw klacht nemen wij in behandeling. Wij nemen deze week nog contact met u op om te achterhalen op welke momenten wij u hebben benaderd. Aan de hand daarvan kunnen wij onderzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren en zorgen dat dit niet vaker voor kan komen.Met vriendelijke groet,
    Yarden Webcare ^IA
  2. Auteur
    Zjeng11
    Datum
    Op woensdag 13 november 2013 21:12 mailde ik aan: 'info@yarden.nl'
    Geachte dame, heer,
    Bij deze wil ik een klacht indienen tegen een medewerkster uw bedrijf.
    Zojuist rond 21.00 uur werd ik door een afgeschermd nummer gebeld.
    Telefoniste maakte zich bekend als medewerkster van Yarden.
    Gisteren belde een medewerkster van Yarden om te vragen hoe laat ik was gebeld?????????????????????
    Hoezo, alle klachten worden serieus behandeld. Ze worden niet eens gelezen door Yarden.
  3. Auteur
    Yarden Uitvaartverzekeringen
    Datum
    Geachte heer Nijpels,Aan uw verzoek om schriftelijk te reageren, geven wij op korte termijn gehoor. Hiervoor is het noodzakelijk dat wij nog wat punten nader onderzoeken.Op dit moment is voor ons duidelijk wat de reden is dat wij u gebeld hebben. Op 9 september jongstleden, zijn de gegevens van mevrouw L. Nijpels - Ummels via de website verjaardagwinnen.nl bij ons opgegeven. Daarbij is aangegeven dat wij contact mochten opnemen. In een dergelijk geval vragen wij dit nogmaals na via een e-mail bericht. Pas daarna nemen wij telefonisch contact op. Dit eerste contact is derhalve met toestemming gebeurd.Het is daarna natuurlijk niet de bedoeling dat er sprake is van terreur. Als u bij het eerste contact heeft aangegeven hier geen prijs op te stellen dan is het niet de bedoeling dat wij u vaker bellen. Hoe dat heeft kunnen gebeuren, is ons nog niet helemaal duidelijk. Dit lijkt een technische kwestie te zijn. Het onderzoek daarnaar heeft nog onze volle aandacht. Zodra daar meer over bekend is, ontvangt u van ons een schriftelijke verklaring en natuurlijk excuses.Wij vertrouwen erop u hiermee voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet
    Yarden Webcare ^IA
  4. Auteur
    Zjeng11
    Datum
    Altijd dezelfde smoezen.
  5. Auteur
    Yarden Uitvaartverzekeringen
    Datum
    Geachte heer Nijpels,De gevraagde brief is naar u onderweg.Met vriendelijke groet,
    Yarden Webcare ^IA
  6. Auteur
    Zjeng11
    Datum
    Allemaal weer dezelfde smoesjes dat je je voor iets hebt ingeschreven. Controle en bewijs is nooit mogelijk en niet voorhanden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Zjeng11
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Yarden Uitvaartverzekeringen?