Klacht Yarden Uitvaartverzekeringen: Yarden doet er alles aan om zijn beloftes uit de jaren 80 niet na te hoeven komen

DE KLACHT
Deze klacht dien ik voor de tweede keer in omdat Yarden helaas niet reageert.
Yarden veranderd weer de uitvaartverzekering wanneer wordt dit een halt toegeroepen. Wij hebben 3 naturaverzekeringen die omgezet worden naar een geld bedrag wat lager is dan 10 jaar geleden. 1 verzekering is al 38 jaar betaald en heeft aardig wat rente opgeleverd aan de andere 2 betaal ik nog. De premie blijven ze zonder verandering gewoon afschrijven. Afgesloten bij de AVVL. Je mag de polis afkopen voor een aalmoes. Dit alles zorgt ervoor dat ik mijn vertrouwen in Yarden begin te verliezen. Dit is namelijk niet de eerste keer dat ze onder hun verplichtingen uit willen komen.

DE OPLOSSING
Het bedrijf moet zich houden aan de afspraken die gemaakt zijn bij het afsluiten van de begrafenisverzekering. Klanten moeten dat namelijk ook.
De afkoopregeling klopt totaal niet. Het bedrag is veel te laag. Yarden wil toch de regels veranderen en naar mijn idee moeten ze mij dan uitkopen voor minimaal de huidige waarde of meer. Ik voel me bestolen en bedrogen.

Wij vinden dat Yarden Uitvaartverzekeringen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Yarden Uitvaartverzekeringen
    Is het mogelijk dat wij met u hierover volgende week telefonisch contact opnemen?
    teleurgestelde
    Ja hoor. Graag op maandag of vrijdag want op de andere dagen werk ik.
    Yarden Uitvaartverzekeringen
    U wordt door ons teruggebeld.
    teleurgestelde
    Tot nu toe niets gehoort. Net 25 minuten in de rij gehangen en een telefoniste gesproken die mijn telefoonnummer heeft genoteerd. Ik hoop nu dat u mij morgen kan bellen en niet pas volgende week. Ik zou het namelijk erg fijn vinden dar dit op kort termijn wordt opgelost.
    Yarden Uitvaartverzekeringen
    Wij hebben telefonisch contact met u gehad.

teleurgestelde
Er is geen oplossing geboden en verwijzen mij naar verzekeringsvoorwaarden, die met de nieuwe polissen met nieuwe polisnummers zijn meegestuurd en die volgens hun van de AVVL zijn zoals ze waren tijdens het afsluiten van de verzekeringen. Daarnaast heb ik een brief met rechten. Onderaan dit document staat: De AVVL garandeert de volledige verzorging en bekostiging van de hier genoemde 17 punten.Waarom nieuwe polissen met andere polisnummers toesturen? Hoe kan je jezelf en je naasten nog goed verzekeren als de verzekeringen zomaar alles mogen veranderen . Kan je dan echt niemand meer vertrouwen . Door deze belachelijke verandering komen veel mensen in problemen want niet iedereen is nog in staat om zich bij te verzekeren. Vanaf een bepaalde leeftijd kan dat niet eens meer.Wan-neer wordt dit een halt toe geroepen want wanneer willen ze het weer wijzigen eerst in 2007 toen heeft de Ombudsman Financiële Dienstverlening (KIFID) zich ermee bemoeit en in 2019 hebben we het gezeur weer!!!

Ook een klacht indienen over Yarden Uitvaartverzekeringen?