Klacht Yarden Uitvaartverzekeringen: Yarden komt verplichtingen niet na.

PatrickKlBt

Yarden komt eerder gemaakte afspraken niet na. Daarnaast biedt men drie onacceptabele oplossingen. Zeker bij een afgekochte verzekering heeft men een prestatie verplichting. De polis geeft duidelijk aan dat het bedrag in natura wordt uitgekeerd. Eerdere uitspraken kifid stellen de klant in het gelijk.

Ik zou graag zien dat yarden de verplichting nakomt als het gaat om natura polissen. Met de toezegging dat er geen discussie verder plaatsvind.
Anders een bevriezing van de marktwaarde van een uitvaard in natura , yarden geeft hier zelf prijzen af tussen de 6000 en 7500 euro. Wat mij betreft mag de nature polis vervallen als yarden dit bedrag gebruikt bij afkopen regeling.

Yarden Uitvaartverzekeringen
    Bedankt voor uw bericht. in 2007 is de omzetting niet volgens de voorwaarden gedaan. Feitelijk is het pakket dus altijd van kracht geweest. U heeft dus het pakket zoals u destijds had afgesloten. Voor de voorwaarden en het pakket van diensten en producten verwijzen wij u graag naar Mijn Yarden en de brief die wij hebben gestuurd. Marktprijzen zijn niet van toepassing op het pakket van diensten en producten.

Ook een klacht indienen over Yarden Uitvaartverzekeringen?