Klacht Yarden Uitvaartverzekeringen: Yarden onbetrouwbaar

Verdonk16

Wij hebben met ons hele gezin, 4 personen, onze in natura uitvaartverzekering (oorspronkelijk AVVL) afbetaald. Wij kregen deze mee van onze ouders toen we uit huis gingen en hebben dit ook zo voor onze kinderen geregeld. Toen Yarden in 2007 probeerde deze polissen om te zetten in een verzekering voor vaste bedragen hebben wij bezwaar gemaakt en het recht op bepaalde voorzieningen weten te behouden.
Nu doet Yarden het weer. Ik ben echt helemaal klaar met deze verzekeringsmaatschappij en zou de waarde van de polissen op dit moment mee willen nemen naar een nieuwe verzekering elders. Wat blijkt echter! ik krijg maar een deel van die bedragen mee als afkoopsom als ik wegga, zo wordt ik verplicht voor onze gezinsleden bij te verzekeren bij Yarden, waarin ik mijn vertrouwen echt volledig kwijt ben.
Ik maak ernstig bezwaar tegen deze gang van zaken. Wat heeft verzekeren voor zin als de verzekeringsmaatschappij eenzijdig de voorwaarden totaal kan veranderen?

Of in natura rechten blijven behouden of ik mag de totale huidige waarde meenemen!

Yarden Uitvaartverzekeringen is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Verdonk16
    Ik hoop wel op een reactie

Verdonk16
Uiteindelijke oplossing Ze hebben gewoon niet gereageerd!