Opgelost door Yarden Uitvaartverzekeringen: Yarden probeert onder de orginele polis uit te komen

content Opgelost
J.G.M. Geverink

Mijn beide ouders hadden een natura verzekering bij AVVL. Mijn vader is in 2017 overleden en hebben toen fors bij betaald omdat we niet wisten dat dit eigenlijk niet klopte. In 2018 is mijn moeder overleden. Ook nu weer kregen wij van Yarden een hele smak extra kosten. Echter wij vonden ook een brief van mijn vader waarin hij zich duidelijk verzette tegen de poliswijziging die Yarden voorstelde. Daarom hebben wij een e-mail aan Yarden gestuurd waarin wij voorstellen dat zij geen kosten voor de crematie van mijn moeder. Vervolgens horen wij maanden niets totdat een herinnering gestuurd wordt. Vervolgens gereageerd maar Yarden gaat niet in op de aangevoerde argumenten... Wij zijn niet van plan de extra kosten te gaan betalen

Dat Yarden stopt met het sturen van aanmaningen en bevestigd de zaak te sluiten.

Wij vinden dat Yarden Uitvaartverzekeringen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Yarden Uitvaartverzekeringen
    Goedemiddag, bedankt voor uw bericht. Om dit goed voor u uit te zoeken, vragen wij u ons een persoonlijk bericht te sturen via WhatsApp via telefoonnummer: 06 8365 4368. Sla dit nummer eerst op in uw telefoon en stel uw vraag via WhatsApp.
    J.G.M. Geverink
    De reactie van Yarden dat ik maar met hun moet appen is natuurlijk teleurstellend. Dit heb ik wel gedaan en vervolgens krijg ik automatisch een berichtje terug dat ik op hun website kan kijken. Zeer teleurstellend. Het geeft duidelijk aan dat men probeert je het bos in te sturen en ze blijven je spammen met aanmaningen ed.

J.G.M. Geverink
De "oplossing" die Yarden biedt is dat ze er nog eens naar zullen kijken. Dat is natuurlijk geen oplossing. Ze blijven maar doorgaan met vragen aan mij te stellen en te doen of mijn ouders een Yarden naturapakket hadden in plaats van de aanspraken die gemaakt konden worden op basis van de AVVL polis. Ondertussen kost het mij heel veel tijd en emotie. Het is nu bijna een jaar geleden dat de uitvaart was.... Uiteindelijk heeft de projectleider met ons om tafel gezeten en is zowel de uitvaart van mijn moeder alsmede die van mijn vader opnieuw berekent en onder de streep kwamen we op geen bijbetaling uit. De berekening die ons gepresenteerd werd was redelijk en fair en we kunnen met het resultaat leven. Blijft natuurlijk dat we tot 2 keer toe een foutieve berekening hebben gehad. Ook heb ik er heel veel tijd aan besteed om tot deze oplossing te komen. Eind goed, al goed...???

Ook een klacht indienen over Yarden Uitvaartverzekeringen?