Klacht Yarden Uitvaartverzekeringen: Yarden probeert slaatje uit te slaan uit AVVL-contracten en beetje slordig met wensen van klanten

O. van Veen

Ten eerste een waarde vermindering van de polissen met 500 € per stuk! Paar jaar terug was de polis, volgens brief Yarden zelf, nog € 3700 waard en in de laatste brief is het opeens nog maar € 3200 ... ook worden we aan alle kanten gekort op onze mogelijkheden die we ooit hebben afgesproken met de AVVL.
Ten tweede wilde ik onze wensen aanpassen, daar werd jaren geleden mee gepromoot, zet je wensen op internet, dan zijn ze altijd beschikbaar! Zelfs brieven over mijn Yarden, dat dat zo fantastisch! Toen ik wilde inloggen onder mijn naam, bleek opeens Yarden, zonder (toestemming) te vragen, mijn login en brieven overgezet naar mijn man! onbehoorlijk. Toen ik uiteindelijk inlogde onder mijn mans naam, zag ik inderdaad twee wensenlijstjes,maar die waren LEEG! Alweer, dit is de 4e keer dat ik de wensen opnieuw moet invullen!!!! Heel slechte zaak, en weer zonder enige kennisgeving aan haar leden. Heb gebeld naar Yarden, maar daar zeggen ze gewoon, ja we hebben nieuw programma.... nee dat bestand hebben we niet meer!
Ten derde mijn moeder heeft ook zo'n verzekering, die heeft geen PC, hebben ooit haar wensenlijstje op papier ingevuld en verstuurd naar Yarden, zij is al 86 en we kunnen de spullen niet meer zo vinden bij haar. Maar ook Yarden kan de stukken niet meer vinden, geeft geen goed gevoel zo.

Dat het bedrijf de waarde van de polissen aanpast, zoals het hoort!
Dat mijn vorige wensenlijstje wordt ingelezen in deze mijn Yarden, dat ik mijn eigen login weer terugkrijg en dat het ook aan mij gestuurd wordt
Betere communicatie naar klanten m.b.t. mijn Yarden en wensenlijstjes... maar dat zal wel een illusie zijn, want dat beloofden ze al 3 keer hiervoor.

O. van Veen
Update 20-09-2019 Geen oplossing, heb hele oude wensenlijst 1990 (nog geschreven versie) toegestuurd gekregen. Heb mijn eigen account en verzekering nog steeds niet terug! Ook geen uitleg gekregen waarom het bedrag zo ontzettend verschilt! Yarden, wordt het niet eens tijd om even in de archieven te duiken en te zien dat het altijd 2 aparte accounts zijn geweest en dit te herstellen. Daarnaast antwoord te geven op vragen die klanten stellen. Zeer ontevreden klant

Ook een klacht indienen over Yarden Uitvaartverzekeringen?