Klacht YARDS Deurwaarderdiensten: hoofdsom 30 keer over de kop

viser

toevallig laast bij me oude huis geweest voor me oude post,zag ik een brief van yards liggen naar hun te hebben gebeld werd mij gezegd dat er nog een factuur van 19,50 open stond van 1 jaar terug. alle brieven werden naar me oude postadres verstuurd,die ik nooit heb ontvangen. kan allemaal kloppen heb ik niks tegen vervolgens als ik vraag dat ik het wil overmaken inclussief de incasso kosten van 40 euro natuurlijk,word mij heel dood normaal verteld dat de hoofdsom van 19,50 naar 596,30 euro is gegaan en dat ze voor geen cent minder de dossee gaan afsluiten, een hoofdsom van 19,50 in 1 jaar tijd 30 keer over de kop gegaan zonder ook maar een personeel van het bedrijf te hebben gesproken in het echt. is dit geen machtmisbruik of heb ik het mis iets van 19,50 euro naar 595 euro. inplaats van de schuld niet hoger te maken en tot een oplossing te komen maken hun expres nog kosten er boven op zodat je nooit van ze afkomt en alleen maar vervolgens incasso kosten rentes en jurudische kosten betaald, we leven in nederland en dat dit gewoon onder legale manier gebeurt en goed is gekeurd door de staat zelf voor een vergunning vind ik te gek voor woorden!!!!

juridische procedure tegen het bedrijf zelf,inplaats van dat hun de hardwerkende eigen staatsburgers van nederland zelf de schulden in duwen!!!

YARDS Deurwaarderdiensten
    Geachte heer, heeft u ons dossiernummer voor mij?
    8232882,
    ik had vroeger problemen bij me vorige huis ik woonde daar al lang niet meer maar stond nog ingeschreven heb de facture en dergelijke heel laat binnen gekregen een hoofdsom van 19 euro is bijna tegen de 1000 euro aangekomen en er is nu ook loonbeslag gelegd waar ik werk voor iets wat maar 19 euro was in godsnaam hoe jullie het zo uit de hand hebben laten lopen snap ik nog steeds niet? als dit bij jou persoonlijk zou gebeurt zijn wat zal jij wel niet doen. de hoofdsom is letterlijk 30 keer over de kop gegaan terwijl ik aantal keren heb gebeld en heb gezegd dat ik contant de helfd overmaak rond 300 dat we het afsluiten willen ze nog niet akkoord gaan is tog niet normaal. zelfs cijb en belastingdienst van de staat zelff doet zulke praktijke noooit om iemand niet verder in schulden te brengen. ik heb geen enkel personeel van het bedrijf in het echt gesproken. en dan nog dit doen schande in een woord schande google.nl kijk aub hoeveel klachten er over jullie staan duizenden letterlijk duizenden klachten slingert er op internet over jullie met jullie arroganten medewerkers die geen oplossing zoeken maar de oplossing in de schuld hoger te maken vinden. eeen grote schande meneer mijn nummer is 0685550550 u kunt me altijd bellen voor een oplossing want dit vind ik te gek voor woorden al had ik letterlijk 1 miljoen euro netto op me rekening zou ik dat nog niet betalen is gewoon iemand overvallen op een legale manier zonder wapen dat is wa jullie mee bezig zijn. iets van nog geen 20 euroo is bijna tegen de 1000 euro aangelopen over paar jaar is die zeker tegen de 10 duizend aaan
    YARDS Deurwaarderdiensten
    Geachte heer, ik stuur u een brief met een reactie naar aanleiding van uw melding.

viser
nadat ik een klacht heb geplaats werd er onmiddelijk op alles beslag gelegd inclussief loon, omdat ik een klacht had geplaats haha te gek voor woorden deze mensen

Ook een klacht indienen over YARDS Deurwaarderdiensten?