Opgelost door YARDS Deurwaarderdiensten: Onbeschofte medewerkster

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 457737
Gebruiker
Ajoly
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Kreeg een medewerkster aan de telefoon ene Mevrouw Croes van Yards Deurwaardersdiensten
Wilde mijn verhaal over een rekening dat een deel al betaald is aan Famed.En dat ik bewijzen heb daarvoor.Zij ze nee hier staat dat je nog 18 euro moet betalen ik zei nee zei ze nee dossier wordt gesloten ik zei gesloten ?jullie kunnnen toch uitzoeken of ik gelijk heb of niet.Doet ze de telefoon dicht in mijn oor wat een onbeschofte trut zeg dat zulke mensen die in zulke bedrijven werken zo onprofessioneel helemaal niet klantvriendelijk ik noem dat zelf onbeschoft en dat ze het zomaar kunnen doen.

De oplossing

Gewoon dat ik netjes door iemand te woord staat en dat hun hun medewerksters trainingen geven hoe ze iemand moet behandelen en niet de haak op de hoorn gooit in iemands oor dat is gewoon onbeschoft

1 reactie

  1. Auteur
    YARDS Deurwaarderdiensten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Josepa,

    Ik heb u een brief gestuurd met daarin een inhoudelijke reactie op uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    Jeroen Dake
    Yards Deurwaardersdiensten B.V.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ajoly
Datum
Uiteindelijke oplossing
Is nog niet helemaal afgehandeld mijn zaak maar ze hebben hun excuses aangeboden hoe de medewerkster heeft gehandeld aan de telefoon.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over YARDS Deurwaarderdiensten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen