Opgelost door YARDS Deurwaarderdiensten: Onbeschofte medewerkster

Ajoly

Kreeg een medewerkster aan de telefoon ene Mevrouw Croes van Yards Deurwaardersdiensten
Wilde mijn verhaal over een rekening dat een deel al betaald is aan Famed.En dat ik bewijzen heb daarvoor.Zij ze nee hier staat dat je nog 18 euro moet betalen ik zei nee zei ze nee dossier wordt gesloten ik zei gesloten ?jullie kunnnen toch uitzoeken of ik gelijk heb of niet.Doet ze de telefoon dicht in mijn oor wat een onbeschofte trut zeg dat zulke mensen die in zulke bedrijven werken zo onprofessioneel helemaal niet klantvriendelijk ik noem dat zelf onbeschoft en dat ze het zomaar kunnen doen.

Gewoon dat ik netjes door iemand te woord staat en dat hun hun medewerksters trainingen geven hoe ze iemand moet behandelen en niet de haak op de hoorn gooit in iemands oor dat is gewoon onbeschoft

YARDS Deurwaarderdiensten
    Geachte mevrouw Josepa,

Ik heb u een brief gestuurd met daarin een inhoudelijke reactie op uw klacht.

Jeroen Dake
    Yards Deurwaardersdiensten B.V.

Ajoly
Is nog niet helemaal afgehandeld mijn zaak maar ze hebben hun excuses aangeboden hoe de medewerkster heeft gehandeld aan de telefoon.

Ook een klacht indienen over YARDS Deurwaarderdiensten?