Klacht YARDS Deurwaarderdiensten: Onnodig, onredelijk en egoistisch

Heeljammer1234

Had een openstaande vordering over het hoofd gezien. Door 6 dagen in de week 10 uur per dag tewerken en thuis te komen in de mantelzorg kan je nog wel eens een betaling over het hoofd zien. Zou de vordering bij enige herinnering moeiteloos over kunnen maken, echter koos YARDS ervoor om dit niet te doen en beslag op mijn rekeningen te laten leggen. Nu staat mijn onderneming dagen stil, waardoor mijn al zware leven waar ik echt voor vecht er niet makkelijker op word. Iemand met een onderneming en midden in de mantelzorg op 0 zetten is op mijn zachts gezegd empathievrij. Ookal hoeven ze wettelijk niets te melden als je een betaling heb gemist was het wel minstens menselijk geweest om dit te doen. Erg jammer dat er zo moedwillig levens worden verpest of moeilijk gemaakt

Emphatischer handelen en niet net binnen de wet. Dit zodat anderen in de toekomst een kans hebben en er niet onnodig veel levens verpest worden. YADIN mijn al duizenden euro's heeft gekost voor een vordering van ruim 100 euro terwijl dit met 1 telefoontje, mailtje of brief op te lossen was.

YARDS Deurwaarderdiensten
    Geachte heer, u ontvangt van ons per brief een reactie. Met vriendelijke groet, Yards Deurwaardersdiensten B.V.

Ook een klacht indienen over YARDS Deurwaarderdiensten?