Klacht YARDS Deurwaarderdiensten: Onprofessioneel, onredelijk, aggressief gewoon een stel horken

R.Droge

Oorspronkelijke bedrag bijna afbetaald komt er ineens een brief niet aan de afspraken voldaan opgeschort geen reactie dan verdere stappen.
Brief kwam pas na een week bij ons binnen dan de datum op de brief.
Volgens hun is er een rechtszaak geweest, maar hierover NOOIT een brief gehad geen dagvaarding en op dat moment hielden we ons netjes aan de afspraken. De laatste brief heeft een bedrag bijna net zo hoog als het oorspronkelijke bedrag.
Tevens is er onrechtmatig beslag op de bankrekening geweest, zonder enige uitspraak van welke rechtsbank dan ook.

Alle extra kosten kwijtschelden en alle betalingen van het oorspronkelijke bedrag aftrekken en ons netjes de onrechtmatig verkregen gelden via de beslaglegging terug te storten

R.Droge
    Tevens wordt er beweerd dat er een uitspraak van de rechtbank is geweest 27 mei jl., maar we hebben geen aankondiging ontvangen, geen dagvaardingen, geen betekening en al helemaal geen Vonnis. Als we erom vragen om te dit te overleggen wordt hier niet op gereageerd. Klacht wordt ook neergelegd bij het KBVG.
    YARDS deurwaarderdiensten
    U ontvangt een brief van mij met bijlagen.

R.Droge
Gestuurde documenten slaan nergens op. Tevens mist nog steeds de uitspraak van de rechtbank rn het vonnis . Conclusie yards heeft een proces uit hun duim gezogen om beslag te laten leggen.

Ook een klacht indienen over YARDS Deurwaarderdiensten?