Klacht YARDS Deurwaarderdiensten: Oplichting

Klachtnummer
# 448393
Gebruiker
Jeroen
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Wat een schijtbedrijf. 20 min aan de telefoon gehangen en dan niet mee willen denken in een oplossing. Door de carona crisis niet willen mee denken om je te helpen eruit te komen. Nee alles moet betaald worden en nog voor het einde van de maand.

Gewenste oplossing

Dat ze me opbellen en een normale regeling treffen.

1 reactie

  1. Auteur
    YARDS Deurwaarderdiensten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Van der Velde,

    Gezien het feit dat u een factuur, twee herinneringen en twee aanmaningen hebt ontvangen en niet bent overgegaan tot betaling heeft onze opdrachtgever ons de opdracht gegeven u te dagvaarden. De in de dagvaarding genoemde zitting trekken wij gezien vorenstaande niet in en daarom is aan u de keuze voorgelegd om vóór de zitting ineens € 206,33 te voldoen of een regeling te treffen waarbij de zitting wel doorgaat.

    Zo'n betalingsregeling kunt u nog steeds met ons treffen. U kunt naar info@yardsalmere.nl een mail sturen met uw verzoek.

    Met vriendelijke groet,

    Jeroen Dake
    Yards Deurwaardersdiensten B.V.

Ook een klacht indienen over YARDS Deurwaarderdiensten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen