Klacht YARDS Deurwaarderdiensten: yards deurwaardersdiensten B.V en hun vreemde manier van kostenbereking.

RayCol

Ik kreeg rondt 8 juli van dit jaar een brief van yards dat ze loonbeslag hadden gelegd. Ik hun bellen en vragen van okay over welk bedrag praten we.
Kreeg van hun dat het ging om een bedrag van 643 euro, Schets mij verbazing dat ik zogenaamd op 27 juli bezoek heb gehad van 1 van hun deurwaarders die mij even de betekening kwam brengen en waarin het bedrag nu plotseling 709 euro bedroeg, om vervolgens een brief van hun te krijgen gedateerd ook 27 juli 2016 dat de totale vordering toch maar effe 845 euro bedroeg en dat zij effe een verkeerde brief verstuurd hadden waarin bepaalde bedragen nog niet waren berekend. Ik boos van hoe kan het dat gaande weg de beslaglegging het bedrag effe opgeschroefd wordt en dat het in mijn ogen niet kan. Verder wat mij opviel is dat de executiekosten telkens verschillend was alsof zij niet eens wisten wat het was en ze gewoon maar deden wat ze willen omdat ja ze daar alle recht op hadden.

Ik wil dat ze transparanter zijn met hun zogenaamde kosten die ze zeggen te maken. Persoonlijk vindt ik dat ze teveel kosten hebben doorberekend en dat ze daar niet duidelijk over zijn geweest. Mocht het zo zijn dat ik teveel heb betaald dan wil ik dat teveel betaalde geld weer terug

YARDS deurwaarderdiensten
    Geachte heer Van Soest,

U vraagt in korte tijd driemaal een opgave van de vordering. In die periode worden enerzijds executiekosten gemaakt die te maken hebben met de beslaglegging (3x), anderzijds ontvangen wij gelden van uw werkgever (5x).

Het is derhalve niet vreemd dat het saldo van de vordering en de hoogte van de executiekosten verschillen op de momenten dat u ons om een opgave vraagt.

Yards Deurwaardersdiensten B.V.