Klacht Yari: slechte kwaliteit hair extensions 100% echt haar, nou niet dus!

Debbiekreeft

Afgelopen woensdag 3 December was ik op zuidplein met mijn moeder en tante. Ik was op zoek naar hair extensions en kwam bij yari hair & cosmetica. ze zeiden 100% echt haar. Dat zocht ik dus heb het gekocht voor €150 euro. je kon het ook verven stijlen en krullen. op 4 december heb ik het laten zetten bij een kapster die zei het niet 100% echt masr ook geen troep. omdat hun zeiden je kan het verven heb ik dat op 5 december gedaan. en het staat ook op de verpakking van het haar. me haar viel gelijk uit en werd heel onnatuurlijk en heel stug. ik me kapster gebeld ze zei terug naar de winkel dit is heel slecht haar. ik gebeld ze zeiden doe maar een masker 1 uur laten zitten en kijken of het werkt. maar nee nog steeds heel droog veel klitten het ziet er gewoon heel nep uit. ben naar de winkel gegaan en ze willen het haar terug om naar de fabriek te sturen want ze willen zeker weten of het een fabrieksfout is en niet mijn eigen fout is.

Ik zou graag me geld terug willen en als het kan wil ik ook het geld van het plaatsen en eruit halen terug want als hun eerlijk hadden geweest had ik maar 1 keer hoeven plaatsen en er niet uit moeten halen.
Want de kosten zijn nu al aardig op gelopen.

Extensions : €150
Plaatsen : € 75
Eruit halen : € 25

En niet te vergeten de reiskosten

Ga morgen voor de 2de keer naar rotterdam voor niks.
+ parkeergeld
en vanavond weer naar Etten-Leur om het eruit te laten halen.

Wij vinden dat Yari hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Yari?