Klacht Yarvik.com: YARVIK smartphone

Klachtnummer
# 34583
Gebruiker
mama
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte

in juni j.l kocht ik een Yarvik smartphone[novo] echter de internet toegang werkt niet.
mijn provider Lebara raden mij aan om bij de Phone hous of belcompagny de instellingen te ressetten.
beiden konden dat niet.
Van Lebara klantenservice heb ik begrepen dat zei vele klachten hier over krijgen.
omdat Yarvik nergens op reageerd.
heb vele mails gestuurd naar Yarvik [geen reactie]
dus heb ik nu een smartphone die het niet doet.
de winkel waar ik hem heb gekocht neemt hem niet terug[ heb wel drie jaar garantie
maar wil ik hem laten maken dan moet ik eerst 27 euro betalen.
en dat doe ik niet.
want ik kan wel bellen ,maar het internet is op geen enkele manier toegankelijk.
Tevens is hun handleiding zo klein en onleesbaar zeer slechte toestel info

internet staat er vol van en mijn contact persoon Mw ******] Lebara] krijgt ook vele klachten.
wat nu te doen,



graag uw hulp

De oplossing

ik wil het toestel terug brengen en mijn geld terug zodat ik een toestel kan kopen wat wel werkt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Yarvik.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Yarvik.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen