Klacht Yarvik: Verloren telefoon en slechte service

Denise!!

Ik had in juli dit jaar een Yarvik mobiel gekocht. Maar na 2 maanden moest ik hem al opsturen voor reparatie. Ik moest dit via yarvik zelf regelen en heb dit ook gedaan. Hun hadden mij beloofd om een vervangend model op te sturen als de mijne in de fabriek was aangekomen. 2 weken later had ik nog steeds niks van Yarvik gehoord en ben ik zelf gaan bellen. Ik kreeg te horen dat yarvik niet meer met de fabriek samen werkte en moest de contact zoeken met de verkoopwinkel. Nadat ik dit had gedaan en ik dacht dat alles geregeld was kreeg ik op de afgesproken dag mijn telefoon niet binnen. Yarvik heeft zelf contact gezocht met mij vorige week. Ze hadden beloofd dat mijn mobiel de volgende dag binnen zou komen, nu een week geleden. Nu geven zijde schuld aan het post bedrijf want hun zijn het pakketje kwijt geraakt, maar omdat ik al zoveel leugens heb gehoord ben ik zelf naar het postbedrijf gaan bellen en hun hebben nooit iets ontvangen.

Ze hebben mij al beloofd om een nieuwe telefoon toe te sturen, maar dat deden ze vorige week ook al.
Ik wilde gewoon een klacht in dienen vanwege de slechte service en de vele smoesjes die ze gebruiken, waarop ik ze meerdere keren heb betrapt.

Wij vinden dat Yarvik hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Yarvik?