Klacht Yashipping: onverantwoordelijkheid, niet effectief in de service

Klachtnummer
# 299723
Gebruiker
Lamulata
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het huis-aan-huis pakketbedrijf voor Latijns-Amerika heeft mijn bestelling verloren en reageert niet op mijn e-mails en telefoontjes

De oplossing

uitleg en reactie op de klacht

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Yashipping hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Yashipping?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen