Klacht Yassieraden.nl: krijg mijn bestelling niet

Klachtnummer
# 29835
Gebruiker
iry70
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb 10 mei een ketting bij yassieraden besteld , nu nog niets binnen
ik heb ze een paar keer gemaild , na een maand krijg je een reactie , maar geen antwoorden op mijn vragen. ook gevraagd of ze mijn geld 30 euro terug kunnen storten
maar totaal geen reactie .
je kunt ze alleen mailen er is geen telefoonnr.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld terug

2 reacties

  1. Auteur
    Yassieraden.nl
    Datum
    Ik wil u vragen uw situatie volledigheidshalve nogmaals samen met uw ordernummer en betalingsgegevens te mailen naar ons info@ adres.Uw situatie wordt altijd tot een goed einde gebracht. Op dit moment zal de reactie wat later liggen i.v.m. vakantie. Desondanks is onze oplossing altijd OF uw geld terug OF gratis een vervangend sieraad. Hier kunt u ten alle tijden op rekenen.vriendelijke groet,Denise de Bruin
    Customercare
  2. Auteur
    iry70
    Datum
    Moet ik ze nou weer alles uitleggen , ze weten precies waarover het gaat, ik heb ze weer gemaild en hoor gewoon weer helemaal nix.

Ook een klacht indienen over Yassieraden.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen