Klacht Yassieraden.nl: niet leveren volgens afspraak, niet reageren op mail

VerOld

4 weken geleden (20 werkdagen) heb ik sieraden besteld èn betaald. Deze wil ik heel graag dragen op mijn eigen huwelijk. Mijn huwelijk is over een week, vrijdag 13 december. Vorige week hadden mijn sieraden er moeten zijn, helaas. Inmiddels heb ik 4 soorten berichten gestuurd, via info@yassieraden.nl, via sales@yassieraden.nl en via het mailformulier op de website. Tot op heden heb ik nog geen enkele reactie. Inmiddels ben ik zwaar geirriteerd dat er helemaal niet wordt gereageerd!!! Ook staat er geen telefoonnummer op de site die ik even kan bellen, toch de kortste klap. Ik wil nog altijd heel graag de sieraden ontvangen, gewoonweg omdat ik ze mooi vind!
Ik hoop via deze weg een antwoord te ontvangen, anders ben ik genoodzaakt maandag andere stappen te gaan nemen!

Ik wil mijn sieraden uiterlijk woensdag 11 december ontvangen. Mocht dit niet lukken, wil ik mijn geld terug en de gemaakte kosten voor het aanschaffen van andere sieraden! Op donderdag (een dag voor mijn huwelijk!!!!) kan ik dan nog op zoek naar andere!

Yassieraden.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

VerOld
    Jaaaaaa....mijn sieraden zijn binnen!
    Het is wat laat en nog altijd vervelend dat er helemaal niet is gereageerd. Maar godzijdank heb ik het op tijd binnen!

Ook een klacht indienen over Yassieraden.nl?