Klacht Yebbi: ongewenste mail

Klachtnummer
# 67392
Gebruiker
Sonja
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds 04-07-2014 krijgen we ineens zeer regelmatig mail van Yebbi, waar wij nog nooit van gehoord hebben. Afmelden van de nieuwsbrief lukt niet of alleen tegen betaling van een vergoeding. Vandaag kreeg ik 5 mails met aanmaningen van een achterstallige rekening, terwijl wij helemaal niets besteld of gekocht hebben. Toen ik telefonisch contact zocht kon ik alleen een bandje inspreken. Graag zou ik persoonlijk uitleg willen hebben waar dit allemaal vandaan komt.

De oplossing

Ik wil volledig van het contact en mails af van Yebbi.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Yebbi hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Yebbi?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen