Opgelost door Yellowbrick: €100 voor 1 uur parkeren...

sad Opgelost
Some1

Mei 2019 heb ik Yellowbrick App gedownload en heb hem een keertje gebruikt daarna gelijk uitgeschakeld en app verwijderd, blijkbaar word nu voor een jaar lang elke maand €3,75/€5 van mijn bankrekening afgeschreven en ik krijg ook elke maand een email van Yellowbrick dat ik €3,75 moet overmaken naar hun bankrekening dus zie lieten me soms dubbel betalen voelde me daarbij beetje opgelicht, heb vaker om Yellowbrick email gereageerd dat het rekening al betaald is.
Ik heb contact genomen met yellowbrick service en ze zeggen dat ik een abonnement afgesloten heb zonder dat ik zelf iets over weet, geen e-mail over abonnement niks over Contract, dat is een beetje oplichten vind ik.

Ontevreden over zulke bedrijven die geen respect hebben voor mensen en alleen maar aan hun eigen zak denken ipv dankbaar te zijn dat mensen steeds hun app gebruiken...,

Ik wil dat bedrijf mijn geld terugstort op mijn bankrekening.

Yellowbrick
    Beste heer Mohammadi,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend om te horen dat u al een jaar lang abonnementskosten betaald terwijl u geen gebruik maakt van onze app.

Ik snap dat het heel vervelend is om ergens voor te betalen waar u geen gebruik van maakt.
    Maar op het moment dat u klant bij ons bent geworden heeft u gekozen voor een abonnement. Op het moment dat u een app verwijderd, zegt u hierbij niet gelijk het abonnement op.

Ik zie dat u onlangs telefonisch contact heeft gehad met mijn collega. En dat mijn collega uw account heeft afgemeld en dat u abonnement op 19.10.2020 wordt stop gezet.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geinformeerd.

Mocht u verder nog vragen hebben dan vernemen wij dat graag.

Nikita
    Customer service Yellowbrick

Ook een klacht indienen over Yellowbrick?