Opgelost door Yellowbrick: €100 voor 1 uur parkeren...
Details
Klacht
Mei 2019 heb ik Yellowbrick App gedownload en heb hem een keertje gebruikt daarna gelijk uitgeschakeld en app verwijderd, blijkbaar word nu voor een jaar lang elke maand €3,75/€5 van mijn bankrekening afgeschreven en ik krijg ook elke maand een email van Yellowbrick dat ik €3,75 moet overmaken naar hun bankrekening dus zie lieten me soms dubbel betalen voelde me daarbij beetje opgelicht, heb vaker om Yellowbrick email gereageerd dat het rekening al betaald is.Ik heb contact genomen met yellowbrick service en ze zeggen dat ik een abonnement afgesloten heb zonder dat ik zelf iets over weet, geen e-mail over abonnement niks over Contract, dat is een beetje oplichten vind ik.
Ontevreden over zulke bedrijven die geen respect hebben voor mensen en alleen maar aan hun eigen zak denken ipv dankbaar te zijn dat mensen steeds hun app gebruiken...,
Gewenste oplossing
Ik wil dat bedrijf mijn geld terugstort op mijn bankrekening.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.