Klacht Yellowbrick: App gestart terwijl in scherm staat "probeer het later nog eens".

J. Miedema

Bij het starten van de yellowbrick app gaf deze aan "probeer het later nog eens". Na een minuut wachten probeerde ik het nogmaals, maar wederom dezelfde melding. Nog een keer wachtte ik een minuut en probeerde de app te starten, maar de melding "probeer het later nog eens" verscheen weer.
Ik heb bij een betaal automaat betaald.
Vele weken later kreeg ik een rekening van Yellobrick dat ik de hele dag geparkeerd had en dus hoge kosten moest betalen.
Yellowbrick zegt dat er geen storing was of dat mijn telefoon geen internet had. Maar dan was de app toch niet gestart? Die was dus blijkbaar wel gestart zonder dat deze dat aangaf.
Meerdere mails gestuurd naar Yellowbrick, maar ze zeggen dat het niet hun probleem is.

Ik wil mijn geld terug

Yellowbrick is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

J. Miedema
Geen. Yellowbrick laat niets van zich horen.

Ook een klacht indienen over Yellowbrick?