Klacht Yellowbrick: App uitgezet maar niet door mij

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 572765
Gebruiker
chris
Datum
5 reacties

Details

Klacht

14-12 heb ik de yellowbrick app gebruikt. Overigens vaak gaat het heel mooi en hoef ik niet naar de paal, in regen weer en wind, en soms wachtend omdat er andere staan. Maar nu was ik al rond 7u in Goes bij paal 21305 terwijl het regende de parkeer app gestart uit de bus gestapt lopend naar de klus. ,s middags ff wat ophalen uit m’n bus en blijkt een bekeuring op m’n bus te zitten. App bekeken, geen actieve parkeerstatus. Geschiedenis bekeken blijkt de app om 9:00 gestart te zijn en om 9:00 gestopt te zijn. Ik heb m’n telefoon niet aan gehad of wat dan ook. Als consument sta je dan met de rug tegen de muur, pech gehad! Nou ik wil de technische status wel een zien van die ochtend! Maar dat krijg je niet als je met yellowbrick communiceert

Gewenste oplossing

Een technisch status ( backup) of iets waaruit de status van de paal of het computersysteem blijkt
Geboden oplossing
Ze geven niet thuis. Het ligt aan de gebruiker
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

5 reacties

  1. Auteur
    chris
    Datum
    Yellowbrick laat niets van zich horen na een gedegen klacht via Klachtenkompas.
    Nou ik wil de technische status wel eens zien van die ochtend! Maar dat krijg je niet als je met yellowbrick communiceert. Sterker, er wordt afgedaan met beschuldigingen.
    Kinderachtig!
  2. Auteur
    chris
    Datum
    Zo kinderachtig

    Gewoon niet reageren. Dan waait het wel over

    Yellowbrick!!

    Ik verwacht data registratie van u.
  3. Auteur
    Yellowbrick
    Datum
    Beste Chris,

    Allereerst excuses voor de late reactie.

    Wij hebben jouw klacht in behandeling genomen en gaan uitzoeken waar het verkeerd is gegaan. Zodra er meer bekend is dan nemen wij contact met u op via het bij ons bekend contact gegevens.

    Met vriendelijke groet,

    Kevin
  4. Auteur
    chris
    Datum
    De zoveelste excuses, maar een oplossing is er nog niet
  5. Auteur
    chris
    Datum
    Yellowbrick bedankt. Het ga je goed. Gegroet en vaarwel!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Yellowbrick?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen