Klacht Yellowbrick: Foute factuur, geen klachtenbehandeling

JeroenDenHaag

Onlangs parkeerde ik om 11:23 in Amsterdam. Bij aanvang mij via de Yellowbrick app aangemeld. Toen ik rond 11:20 terugkwam en me wilde afmelden vertelde de app mij "de transactie is op andere wijze gestopt". Vreemd, maar gestopt is gestopt, dus ik ben weggereden. Na enkele dagen een factuur voor parkeren tot 21:00 ontvangen voor 17,30.
Foutje kan gebeuren, dus gemeld bij Yellowbrick, eerst telefonisch en toen op verzoek via de website. En toen begon het. Dooddoeners in de mail "bedieningsfouten zijn uw eigen verantwoordelijkheid", enz. En dit bij herhaling: niet ingaan op wat er gebeurd is, alleen "u moet betalen". Ik had een reactie verwacht als: "vreemd dat dit is voorgekomen, wij gaan uitzoeken hoe dat kan", maar nee.
Toezeggingen voor reactie worden ook niet nagekomen. Niet de per email beloofde reactie (3 dgn), niet telefonische toezeggingen (1 dag).
Tenslotte: de algemene voorwaarden zijn geheel eenzijdig. Er is geen procedure voor klachtenafhandeling of arbitrage.

Ik wil dat Yellowbrick uitzoekt wat hier werkelijk gebeurd is, inclusief hoe het komt dat mijn telefoon vertelt dat de transactie is beëindigd terwijl hun eigen administratie dit niet weet. Als Yellowbrick hier niet een voor mij transparante verklaring voor kan geven waaruit blijkt dat de fout bij mij ligt, dan wil ik een gecorrigeerde factuur.

JeroenDenHaag
    Correctie: vertrektijd moet zijn rond 12:20, niet 11:20 (circa 1 uur geparkeerd).
    Yellowbrick
    Beste **,
    Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft niet tevreden te zijn over onze service. Dit betreuren wij ten zeerste, wij hechten veel waarde aan een goede relatie met onze klanten.
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en proberen zo snel mogelijk een transparante verklaring te geven voor deze situatie. Naar verwachting zullen wij u morgen via deze website informeren.
    Met vriendelijke groet, Kim van Amersfoort. Community Manager Yellowbrick B.V.
    Yellowbrick
    Geachte heer,Allereerst wil ik u mijn excuses aanbieden voor de vermelding van uw naam, dit was inderdaad niet opzettelijk bedoeld. Ik heb voor u contact opgenomen met onze customer service en vernomen dat uw situatie in september is onderzocht. Ik begrijp dat u niet tevreden bent over de uitslag van het onderzoek, waaruit blijkt dat het een gebruikersfout betreft en geen technisch probleem in onze app. We kunnen het openstaande bedrag niet aan u kwijtschelden. Ons inziens hebben wij er alles aan gedaan om deze klacht te voorkomen. Met betrekking tot uw klacht over onze service kan ik u verzekeren dat uw klacht serieus wordt behandeld. We hechten veel waarde aan de mening van onze klanten en stellen uw reactie erg op prijs.Ik wil u danken voor de genomen moeite, hopende op uw begrip.Met vriendelijke groet,
    K. van Amersfoort.
    JeroenDenHaag
    Helaas is de reactie van Yellowbrick een herhaling van het bekende standpunt. De behandelaarster heeft helemaal geen eigen onderzoek ingesteld en gaat wederom niet in op mijn bezwaar. Er wordt geen verklaring gegeven voor het gebeurde, en de belofte van transparantie is dus niet waargemaakt.
    Ik had beter verwacht.
    JeroenDenHaag
    Yellowbrick is zijn toezegging om de klacht serieus te nemen NIET nagekomen. Ze hebben hierboven transparantie beloofd en die geven ze vervolgens niet. Ze gaan niet in op de inhoud van mijn klacht, en geven geen verklaring voor het gebeurde. Ze zetten de kapotte grammofoonplaat op "u bent fout en u moet betalen". En dat terwijl een fout in hun eigen systemen de oorzaak is van de klacht.
    Voor mij heeft Yellowbrick afgedaan en ik raad iedereen af met hen in zee te gaan.

JeroenDenHaag

Ook een klacht indienen over Yellowbrick?