Klacht Yellowbrick: Foutje word genadeloos afgestraft

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 341195
Gebruiker
J.P. Ellens
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij het parkeren bij de Media markt in deventer kwam ik bij de kassa er achter dat ik nog niet had in geklokt met de app.
Aangezien ik nog maar 5 min binnen was, heb ik dat nog snel alsnog gedaan.
Helaas in alle snelheid heb ik de verkeerde zone in gevoerd.

Na 8 min kwam ik bij de auto aan en drukte op stop in de app.
Mijn rekening, €25.28
Terwijl het €0.28 zou moeten zijn.
Nu is het ook stom van mij zelf dat ik de verkeerde zone heb gebruikt en dat ik te laat was met in klokken.

En hier wil ik best een vergoeding voor betalen.
Maar €25 euro vind ik dan wel erg veel.
Ik heb direct geprobeerd contact te zoeken met ANWB via hun loopt dit contract.
Maar zij waren gesloten.
2 dagen later heb ik opgebeld naar de ANWB maar zij stuurt mij door naar Yellowbrick.
Daar geeft men aan niks meer te kunnen doen.

En dat vind ik belachelijk!
Wat een vreselijk slechte klantenservice.

De oplossing

een passende oplossing zie klacht

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.P. Ellens
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen reactie! Erg jammer,
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Yellowbrick?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen