Klacht Yellowbrick: Naheffing van bijna drie jaar YellowBrick

H. Martini

Mijn rekeningnummer staat vanaf het begin fout in mijn klantgegevens bij YellowBrick. Op twee plaatsen wijkt dit nummer af. Ik ben dan ook bang dat er iets mis gegaan is bij YellowBrick. De parkeerkosten zijn drie jaar lang van iemand anders zijn rekening gehaald (geen naam nummer controle dus).
Vandaag een mail of ik de afgelopen drie jaar maar vóór 22 februari wil betalen en voor alle zekerheid is mijn pas ook geblokkeerd (heel klantonvriendelijke benadering).
Geen excuses, geen overleg, uitgaan dat de fout bij de klant ligt. Slechte zaak YellowBrick.
Klachtenmail gestuurd aan YellowBrick (als het meezit krijg ik over 3 dagen een antwoord).
Nb. Ik kreeg elke maand een factuur van YellowBrick. Op een factuur staat niet je eigen rekeningnummer. Het liep dus allemaal goed denk je dan...

Excuses, opheffing blokkering, klantvriendelijke benadering en oplossing voor de betaling.

Yellowbrick
    Beste heer/mevrouw Martini,

Om uw klacht te bespreken, nemen wij telefonisch contact met u op.

Priscilla

Ook een klacht indienen over Yellowbrick?