Klacht Yellowbrick: Niet en of verkeerd afgemeld terwijl er wel gebeld is, wordt beschouwd als gebruikersfout

I.L.P. Rooze

Op 5 juli 2014 hebben wij bij mijn dochter in de straat geparkeerd. Wij hebben, dachten wij wel afgemeld. Deze melding is om wat voor reden niet goed doorgekomen. Yellow Brick stelt na technische analyse (?) dat wij dit niet goed gedaan hebben. IK heb laten zien dat wij twee keer die dag gebeld hebben om ons aan te melden en om af te melden.
Yellow Brick zegt dat het onze eigen schuld is en dat zij ook de parkeerbelasting moeten afdragen. Ik heb Cition gebeld maar die zegt dat wij bij Yellow Brick moeten zijn. Kortom waar kan je verhaal halen en hoe kan je eventuele fouten recht zetten?
Wij hebben ook nog in een parkeergarage geparkeerd en contant afgerekend, Maar dit werd niet gezien als bewijs door Cition.

Graag zou ik het bedrag wat ik teveel betaald heb, terug ontvangen

I.L.P. Rooze
    Geen verhaal mogelijk bij Yellow Brick. Als er iets verkeerd gaat, wat al dan niet jouw schuld, is er geen enkele oplossing mogelijk. Frustrerend en niet klantvriendelijk.

I.L.P. Rooze

Ook een klacht indienen over Yellowbrick?