Klacht Yellowbrick: Niet kloppende factuur in rekening gebracht

Mvl1992

Ik heb op 9 april geprobeerd te app te activeren voor een parkeersessie, alleen kon ik niet inloggen op de app. Na even klooien (lees, niet kunnen afsluiten en inloggen) heb ik via een andere app mijn parkeren wel kunnen activeren. Sowieso al erg irritant dat je ineens na een slechte update van een app je parkeren wil aanzetten en het niet lukt.... Na minuut of 5 sloot alsnog de Yellowbrick app en was deze niet meer actief op mijn scherm, en heeft dus geen actieve parkeersessie gerekend in mijn ogen, anders krijg je hier melding van. Nu krijg ik ineens een factuur met een bedrag van bijna 53 euro(!!!) Dat ik vanaf 10:48 tot 22:59 heb geparkeerd! Dit is onjuist. Na mailen met de alles behalve behulpzame klantenservice van Yellowbrick komt het er op neer dat ik de kosten moet betalen. Hier ben ik het absoluut niet mee eens. (Ivm gemeente belastingen etc) terwijl ik via een andere parkeerapp namelijk wél heb betaald voor de desbetreffende parkeersessie. Dan zou ik dus dubbele parkeerkosten betalen.. ik ga hier niet mee akkoord en eis een passende oplossing. Zie bijgevoegd de screenshot van YB en de andere parkeerapp die ik al heb betaald.

Ik wil dat deze factuur wordt verwijderd en deze niet betaald hoeft te worden. Omdat dit een fout was van het systeem zelf en niet van mij!
Slechte aanpak. Belachelijk bedrijf! Schandalig om gewoon niet te reageren!

Ook een klacht indienen over Yellowbrick?