Klacht Yellowbrick: Onterechte rekening, onzin tov storing op auto incasso, is telefonisch en via whatsapp onbereikbaar.

S.M. Waarts

Al meerdere maanden ontvang ik mails van yellow brick dat zij een storing met automatische incasso hebben. Als ik vervolgens desgevraagd mijn rekening met ideal betaal wordt het bedrag afgeschreven en geeft yellowbricks site een foutmelding. Mijn rekening blijft onbetaald in hun systeem

Ik heb telefonisch contact opgenomen maar met wachtijden van steeds tussen de 35 en 60 minuten is dat niet gelukt.

Ook hun whatsapp brengt geen soelaas 28-10-21 bericht gestuurd om vervolgens op 1 en op 4 een standaard gegenereerd antwoord te krijgen. (Zie foto)

Ik wil dat yellowbrick mijn factuur als betaald registreerd daar het bedrag van mijn rekening is, mijn account weer volledig actief zet,
Zorgt dat vanaf volgende maand het automatisch incaseren via mijn visa weer gewoon werkt en mij een korting geeft op de volgende factuur ivm deze zeer asociale manier van behandelen.

Bijlagen

Ook een klacht indienen over Yellowbrick?