Klacht Yellowbrick: Onterechte rekening, onzin tov storing op auto incasso, is telefonisch en via whatsapp onbereikbaar.

Klachtnummer
# 564104
Gebruiker
S.M. Waarts
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Al meerdere maanden ontvang ik mails van yellow brick dat zij een storing met automatische incasso hebben. Als ik vervolgens desgevraagd mijn rekening met ideal betaal wordt het bedrag afgeschreven en geeft yellowbricks site een foutmelding. Mijn rekening blijft onbetaald in hun systeem

Ik heb telefonisch contact opgenomen maar met wachtijden van steeds tussen de 35 en 60 minuten is dat niet gelukt.

Ook hun whatsapp brengt geen soelaas 28-10-21 bericht gestuurd om vervolgens op 1 en op 4 een standaard gegenereerd antwoord te krijgen. (Zie foto)

Gewenste oplossing

Ik wil dat yellowbrick mijn factuur als betaald registreerd daar het bedrag van mijn rekening is, mijn account weer volledig actief zet,
Zorgt dat vanaf volgende maand het automatisch incaseren via mijn visa weer gewoon werkt en mij een korting geeft op de volgende factuur ivm deze zeer asociale manier van behandelen.

Bijlagen

0 reacties

Ook een klacht indienen over Yellowbrick?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen