Klacht Yellowbrick: Parkeerlocatie onjuist

Peter

Op 30 december probeerde ik met Yellowbrick te parkeren bij parkeermeter 7015 in Leiden. Tot driemaal toe kreeg ik een zone in Rotterdam op. Ik heb de transactie gestopt naar mijn mening en cash betaald. IK heb hierover contact gehad met het bedrijf en de medewerkster meldde, dat mij kaart geblokkeerd was, terwijl ik op hun site kon zien, dat dit niet zo was. Krijg nu een factuur a raison van € 9,25 voor parkeren in Rotterdam. Twee maal 1 minuut en 1 maal 3 uur. Weer gebeld, maar werd met een kluitje het riet ingestuurd. "Dan had u zich maar moeten afmelden" werd gezegd. Hetzelfde overkwam mij 5 december in Den Haag, ook hier kwam een Rotterdamse code door.
Ik heb gevraagd om een creditnota, maar daar werd negatief op gereageerd.
Ik zei, dat ik het direct weer laat terugstorten, maar kreeg het advies, om dat niet te doen, want dan kreeg ik te maken met incasso.
Hoop dat u iets voor me kunt doen!
P. Leenstra

IK wil terugbetaling van het volledige bedrag en excuses.

Yellowbrick
    Beste Peter,Bedankt voor je reactie. Wij zullen de transacties bekijken en contact hierover opnemen. Met vriendelijke groet,Priscilla
    Peter
    Tot op heden zwijgt Yellowbrick in alle talen!
    Yellowbrick
    Beste Peter, De klantenservice heeft ons laten weten contact gehad te hebben over de situatie. Ik kan hierin niets veranderen. Dat neemt niet weg ik het jammer vindt. Ik wil je toch een appeltaart van de Hema aanbieden. Met vriendelijke groet,Priscilla

Ook een klacht indienen over Yellowbrick?