Klacht Yellowbrick: Parkeerlocatie onjuist
Details
Klacht
Op 30 december probeerde ik met Yellowbrick te parkeren bij parkeermeter 7015 in Leiden. Tot driemaal toe kreeg ik een zone in Rotterdam op. Ik heb de transactie gestopt naar mijn mening en cash betaald. IK heb hierover contact gehad met het bedrijf en de medewerkster meldde, dat mij kaart geblokkeerd was, terwijl ik op hun site kon zien, dat dit niet zo was. Krijg nu een factuur a raison van € 9,25 voor parkeren in Rotterdam. Twee maal 1 minuut en 1 maal 3 uur. Weer gebeld, maar werd met een kluitje het riet ingestuurd. "Dan had u zich maar moeten afmelden" werd gezegd. Hetzelfde overkwam mij 5 december in Den Haag, ook hier kwam een Rotterdamse code door.Ik heb gevraagd om een creditnota, maar daar werd negatief op gereageerd.
Ik zei, dat ik het direct weer laat terugstorten, maar kreeg het advies, om dat niet te doen, want dan kreeg ik te maken met incasso.
Hoop dat u iets voor me kunt doen!
Met vriendelijke groet,
P. Leenstra
Gewenste oplossing
IK wil terugbetaling van het volledige bedrag en excuses.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.