Opgelost door Yellowbrick: Toch betalen als ik niet parkeer.

Ruud

Ik vraag me af waarom dit bedrag van mijn rekening is afgeschreven. Jullie adverteren met niet parkeren is niet betalen. Klopt dit of moeten jullie iets veranderen in jullie teksten? Erg misleidend. Ben benieuwd naar jullie reactie.

Naam: BEH MOBILITEITSGELDEN
Machtiging ID: NL-0000967872-20160725
Incassant ID: NL19ZZZ342502210000
Doorlopende incasso
Valutadatum: 29-12-2020

Een duidelijke uitleg, of geld terug boeken of jullie teksten aanpassen, dus miet schrijven niet parkeren is niet betalen.
Sorry, een misverstand vanaf mijn kant, maar het is niet duidelijk omschreven bij de afschrijving, zou beter zijn als het duidelijk omschreven wordt dat het parkeergeld is van een bepaalde datum tot een bepaalde datum. Voor de rest ben ik erg tevreden met Yellowbrick.

Yellowbrick
    Beste heer Kamstra,

Bedankt voor uw bericht.

De afschrijving betreft de transacties van 27 november tot en met 21 december. Dit is ook terug te vinden op de tweede pagina van de factuur, de specificatie.

Mocht het nog niet duidelijk zijn of mocht u toch nog vragen hebben dan horen wij dat graag. U kunt ons ook een e-mail sturen op info@yellowbrick.nl.

Wij horen graag van u.

Nikita
    Customer service Yellowbrick

Ook een klacht indienen over Yellowbrick?