Opgelost door Yellowbrick: Toch betalen als ik niet parkeer.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 511446
Gebruiker
Ruud
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik vraag me af waarom dit bedrag van mijn rekening is afgeschreven. Jullie adverteren met niet parkeren is niet betalen. Klopt dit of moeten jullie iets veranderen in jullie teksten? Erg misleidend. Ben benieuwd naar jullie reactie.

Naam: BEH MOBILITEITSGELDEN
Omschrijving: YELLOWBRICK REF
K8-0692-0FNL-2443-3075
IBAN: NL13ABNA0243185340
Kenmerk: RCUR-2020-360-022402-24433075
Machtiging ID: NL-0000967872-20160725
Incassant ID: NL19ZZZ342502210000
Doorlopende incasso
Valutadatum: 29-12-2020

Gewenste oplossing

Een duidelijke uitleg, of geld terug boeken of jullie teksten aanpassen, dus miet schrijven niet parkeren is niet betalen.
Geboden oplossing
Sorry, een misverstand vanaf mijn kant, maar het is niet duidelijk omschreven bij de afschrijving, zou beter zijn als het duidelijk omschreven wordt dat het parkeergeld is van een bepaalde datum tot een bepaalde datum. Voor de rest ben ik erg tevreden met Yellowbrick.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Yellowbrick
    Datum
    Beste heer Kamstra,

    Bedankt voor uw bericht.

    De afschrijving betreft de transacties van 27 november tot en met 21 december. Dit is ook terug te vinden op de tweede pagina van de factuur, de specificatie.

    Mocht het nog niet duidelijk zijn of mocht u toch nog vragen hebben dan horen wij dat graag. U kunt ons ook een e-mail sturen op info@yellowbrick.nl.

    Wij horen graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Nikita
    Customer service Yellowbrick

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Yellowbrick?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen