Klacht Yellowbrick: Verkeerd tarief toegepast

Duketown

Ik heb geparkeerd met Yellowbrick bij de q-park in den haag. Daarbij is 14,6 euro in rekening gebracht. Het nachttarief is daar echter maar 8 euro. Er is dus teveel in rekening gebracht. Z

owel Q-park als Yellowbrick doen er lang over om uiteindelijk tot het antwoord te komen dat als je met Yellowbrick betaald, er een speciaal tarief geldt (en dus niet het voordelige avond of nacht tarief), maar deze afwijkende voorwaarden worden niet vermeld bij de parkeergarage maar op de website van Yellowbrick.

Het is onredelijk van mij te verwachten dat ik die tarieven ga bekijken voor ik in een garage parkeer, ik moet er vanuit kunnen gaan dat de tarieven vermeld bij de garage van toepassing zijn. Bij de parkeergarage wordt duidelijk het tarief gemeld (van 8 euro maximaal gedurende de avond of nacht), en dat je met Yellowbrick kan betalen. Daarnaast wordt je aangemoedigd Yellowbrick te gebruiken omdat het makkelijker zou zijn, maar dat is dus duidelijk niet het geval.

Compensatie voor het saldo dat teveel in rekening is gebracht.
Compensatie voor deze manier van handelen en mijn verspilde tijd.

Beste heer van Middelkoop,

Wij hebben uw klacht ontvangen. Wij komen hier zo spoedig mogelijk op terug.

Ik wacht
    Beste heer van Middelkoop,

De door u genoemde klant gegevens zijn niet bekend in ons systeem. Graag ontvangen wij uw klantnummer zodat wij u verder kunnen helpen.

Mijn klantnummer was 40371397
    Beste heer Van Middelkoop,

Dat is geen klantnummer van Yellowbrick. U kunt ook uw pasnummer geven of het e-mailadres dat staat gekoppeld aan uw Yellowbrick account.

Dan is het klantnummer 297422
    Beste heer Van Middelkoop,

Wij hebben uw klantnummer in goede orde ontvangen en komen z.s.m. Wij komen hier zo spoedig mogelijk op terug.

Duketown
    Ik heb niks meer van yellowbrick gehoord. Wat doen ze ongelofelijk moeilijk voor zo'n simpel probleem.

Duketown

Ook een klacht indienen over Yellowbrick?