Klacht Yellowbrick: Verkeerd tarief toegepast

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 133402
Gebruiker
Duketown
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Ik heb geparkeerd met Yellowbrick bij de q-park in den haag. Daarbij is 14,6 euro in rekening gebracht. Het nachttarief is daar echter maar 8 euro. Er is dus teveel in rekening gebracht. Z

owel Q-park als Yellowbrick doen er lang over om uiteindelijk tot het antwoord te komen dat als je met Yellowbrick betaald, er een speciaal tarief geldt (en dus niet het voordelige avond of nacht tarief), maar deze afwijkende voorwaarden worden niet vermeld bij de parkeergarage maar op de website van Yellowbrick.

Het is onredelijk van mij te verwachten dat ik die tarieven ga bekijken voor ik in een garage parkeer, ik moet er vanuit kunnen gaan dat de tarieven vermeld bij de garage van toepassing zijn. Bij de parkeergarage wordt duidelijk het tarief gemeld (van 8 euro maximaal gedurende de avond of nacht), en dat je met Yellowbrick kan betalen. Daarnaast wordt je aangemoedigd Yellowbrick te gebruiken omdat het makkelijker zou zijn, maar dat is dus duidelijk niet het geval.

De oplossing

Compensatie voor het saldo dat teveel in rekening is gebracht.
Compensatie voor deze manier van handelen en mijn verspilde tijd.

8 reacties

  1. Auteur
    Yellowbrick
    Datum
    Beste heer van Middelkoop,

    Wij hebben uw klacht ontvangen. Wij komen hier zo spoedig mogelijk op terug.

    Met vriendelijke groet,

    Yellowbrick
  2. Auteur
    Duketown
    Datum
    Ik wacht
  3. Auteur
    Yellowbrick
    Datum
    Beste heer van Middelkoop,

    De door u genoemde klant gegevens zijn niet bekend in ons systeem. Graag ontvangen wij uw klantnummer zodat wij u verder kunnen helpen.

    Met vriendelijke groet,

    Yellowbrick
  4. Auteur
    Duketown
    Datum
    Mijn klantnummer was 40371397
  5. Auteur
    Yellowbrick
    Datum
    Beste heer Van Middelkoop,

    Dat is geen klantnummer van Yellowbrick. U kunt ook uw pasnummer geven of het e-mailadres dat staat gekoppeld aan uw Yellowbrick account.

    Met vriendelijke groet,

    Yellowbrick
  6. Auteur
    Duketown
    Datum
    Dan is het klantnummer 297422
  7. Auteur
    Yellowbrick
    Datum
    Beste heer Van Middelkoop,

    Wij hebben uw klantnummer in goede orde ontvangen en komen z.s.m. Wij komen hier zo spoedig mogelijk op terug.

    Met vriendelijke groet,

    Yellowbrick
  8. Auteur
    Duketown
    Datum
    Ik heb niks meer van yellowbrick gehoord. Wat doen ze ongelofelijk moeilijk voor zo'n simpel probleem.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Duketown
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Yellowbrick?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen