Klacht Yellowbrick: Yellowbrick weigert onjuiste rekening te vergoeden

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 358470
Gebruiker
M.A. van Hasselt
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Yellowbrick heeft foutief bij mij een dagtarief voor parkeren in Delft in rekening gebracht. Yellowbrick weigert mij dat te vergoeden ("neemt u zelf maar contact met de gemeente op, ook al is onze ervaring dat dat niets oplevert"), ondanks het feit dat:
- YB als tussenpersoon fungeert tussen mij en de gemeente
- YB in de afgelopen 4 maanden van correspondentie in cirkels redeneert, waarvan de onderdelen zijn "u parkeerde in betaalde zone" (aantoonbaar onjuist) / "parkeergeld is voor de gemeente, dus daar moet u zijn (onzin, YB is de tussenpersoon en heeft mijn geld geincasseerd) /

De oplossing

Ik wil dat YB ophoudt zich te verschuilen achter een generieke opmerking dat ze niet kunnen vergoeden. Ik wil mijn dagtarief van € 29,84 teruggestort krijgen. Ik wil dat YB ophoudt naar de gemeente te wijzen als ik niet met de gemeente zaken heb gedaan, maar met YB.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.A. van Hasselt
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen contact.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Yellowbrick?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen