Klacht Yellowbrick: Zonder te weten hoge parkeerkosten voor 23 minuten

Noordvliet

Via Yellowbrick geparkeerd in Delft Centrum. Met mijn mobiel mij aangemeld. Na 23 minuten meldde ik mij af en kreeg toen de kosten te horen, 24,10 euro!!! Het bleek dat ik op een Dagkaartplaats stond. Nergens was er een waarschuwing voor deze manier van parkeren. Alleen op de parkeermeter zelf stond een kleine waarschuwing. Maar omdat ik via mijn mobiel aanmeldde om te parkeren, kom je dus voor deze verrassing te staan. De Gemeente Delft deed niets met mijn klacht, de ANWB ook niet( die heeft een samenwerkingsverband) en Yellowbrick neemt ook geen verantwoordelijkheid.
Ik heb een klacht geschreven aan Yellowbrick met het verzoek dit bedrag kwijt te schelden, tevergeefs.
Ik vind dat Yellowbrick in gebreke blijft, omdat hij zijn klant NIET van te voren op de hoogte brengt van een dergelijke Dagkaartplaats. Het maakt het parkeren onveilig voor de klant, die voor absurde bedragen komt te staan. Zelfs 1 minuut parkeren kost 24,10 euro. Wat kunt u doen in deze. Graag uw advies en hulp

Ik wil een normaal tarief betalen voor de 23 minuten die ik heb geparkeerd in Delft Centrum . En dat vind ik minstens zo belangrijk , dat Yellowbrick haar klanten van te voren wijst op een Dagkaartplaats en niet achteraf, als het leed geschied is, op de hoogte brengt wat de kosten zijn.

Yellowbrick
    Beste Linda, Onze klantenservice heeft de situatie opgepakt en zal zo spoedig mogelijk contact opnemen. Met vriendelijke groet, Priscilla
    Noordvliet
    Yellowbrick schuift ook de verantwoordelijkheid af, evenals de Gemeente Delft. Dus met andere woorden, de klant is de klos. Yellowbrick liet mij vandaag 20-1-2014 weten mij niet tegemoet te willen komen in de absurd hoge kosten van 24,10 euro voor 21 minuten parkeren. Op die manier is het mobiel parkeren eerder een gevaar dan een verlichting, tenzij je voortijdig gewaarschuwd wordt als je je aanmeldt bij Yellowbrick om te gaan parkeren.
    Yellowbrick
    Beste Linda, ik vind het jammer, maar ik kan in deze situatie niets veranderen. Wij zijn bezig om een dergelijke melding in te bouwen bij bijzondere tarieven. Groet Priscilla
    Noordvliet
    Er komt geen oplossing van Yellowbrick, ook de tweede reactie is teleurstellend. Natuurlijk kan Yellowbrick zijn klanten tegemoet komen in deze vervelende situatie door bv de hoge parkeerkosten te delen. Dan deel je de verantwoordelijkheid. Maar goed, niets van dit alles. Ik zal mij wenden tot Stekeligheden van de Consumentenbond.