Klacht Yentl: produkten niet geleverd

Klachtnummer
# 170449
Gebruiker
Recep
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 17 mei 2016 producten besteld bij genoemd bedrijf. Echter reageren ze nergens op. Telefonisch geprobeerd te bereiken maar tevergeefs. Naar mijn mening zijn het oplichters. OP Facebook zijn ook mensen die wat hebben besteld maar niets hebben ontvangen. Ook bij hun reageren ze nergens op.

De oplossing

Geld terug, ik hoef producten van hun meer.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Yentl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Yentl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen