Klacht Yinto.nl: Geen producten en geen geld terug.

Klachtnummer
# 155214
Gebruiker
JvdA
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Begin december heb ik producten besteld bij Yinto en gelijk betaald, dit zou de volgende dag geleverd worden. De volgende dag kreeg ik een mailtje dat de producten niet voorradig waren en dat het langer zou duren, 3 weken lang heb ik moeten vragen waar mijn producten bleven en elke keer werd belooft dat het kwam tot dat ik eind december/begin januari een mail kreeg met dat het bedrijf zou stoppen en ik mijn geld terug zou krijgen. Tot op heden nog steeds geen geld terug en ze reageren niet op mijn mails!

Gewenste oplossing

Geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Yinto.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Yinto.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen