Klacht Yinto.nl: NOG STEEDS GEEN CREDITERING VAN MIJN BESTELLING ONTVANGEN VAN YINTO!

Klachtnummer
# 152634
Gebruiker
DeHeerNK
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Eind november voor de eerste keer een aantal producten besteld bij Yinto. Na een aantal weken nog steeds niets geleverd, omdat er één van de twee producten niet voorradig waren. Toch een aantal keer gebeld en gemaild; 0 reactie van de kant van Yinto.

Toen was plotseling de website uit de lucht gehaald. Ik dacht zelf in eerste instantie aan oplichting, maar toen kreeg ik uiteindelijk toch een mail op 27 december dat hun bedrijfsvoering was beëindigd door faillissement. De creditering van mijn bestelling zou in januari plaatsvinden.

Nu, 4 februari, nog steeds niks ontvangen op mijn rekening. Heb 2 keer een mailtje gestuurd en nog 2 keer proberen te bellen. Tot op heden nog géén antwoord van hun kant...

Ik hoop dat het alsnog wordt opgelost, als het een gerespecteerd bedrijf is geweest dan hoop ik dat ze in ieder geval nog reactie gaan geven hierop.

Maar ik ben benieuwd....

Gewenste oplossing

De oplossing ligt voor de hand en hebben ze zelf al aangegeven. Creditering van mijn bestelling. Ze hebben alle benodigde informatie inclusief mijn IBAN nummer...

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Yinto.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Yinto.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen