Klacht Yinto.nl: OOK IK HEB BETAALD EN GEEN PRODUCT ONTVANGEN VAN YINTO

Klachtnummer
# 143511
Gebruiker
michelle
Datum
0 reacties

Details

Klacht

OOK IK HEB BETAALD VOOR EEN PRODUCT EN EEN BETAAL BEVESTIGING ONTVANGEN EN DAARNA ANGSTVALLIG STIL.
MAIL GESTUURD EN GETRACHT TE BELLEN MET 0592859095 MAAR GEEN GEHOOR.
OOK VIA FACEBOOK EEN BERICHT GESTUURD, WEL DOOR YINTO.NL GELEZEN MAAR GEEN REACTIE.
WACHT NU RUIM EEN WEEK OP MIJN PRODUCT.

Gewenste oplossing

IK ONTVANG GRAAG MIJN PRODUCT OP KORTE TERMIJN ANDERS MIJN GELD TERUG GESTORT

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Yinto.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Yinto.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen