Klacht Yinto.nl: Produkt betaald maar nooit ontvangen!!

Klachtnummer
# 148608
Gebruiker
l.horst2@hetnet.nl
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 2-12-2015 2 tube's zonnebankcrème besteld ter waarde van € 53.90 op de site waren zeer positieve reacties dus ik denk dat zit wel goed. Ook stond op de site dat je het binnen 24 uur in huis zou hebben. Na 3 dagen was het er nog niet, ik bellen en bellen maar er gaf niemand gehoor aan. Ik mailen en mailen en toen heb ik in een mail gevraagd of dat de manier van werken bij yinto was, wel geld incasseren maar niet leveren. Toen kreeg ik een mail terug er waren problemen met de telefoon en het mailverkeer maar het zou zo spoedig mogelijk geleverd worden . Op 17-12-2015 werd mij gemaild dat het bedrag binnen 14 dagen zou worden gecrediteerd. Op 27-12-2015 kreeg ik een mail dat zij het betreuren dat zij hun activiteiten moeten stoppen en of ik zo vriendelijk wil wezen het juiste iban nummer toe te sturen dan zou het bedrag begin januari gestort worden.Tot op heden nog niets ontvangen!!!

Gewenste oplossing

Ik zou nu heel graag mijn geld terug willen hebben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Yinto.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Yinto.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen