Klacht Yodel: Postbedrijf helpt niet na online fraude d.m.v. retourneren pakketje.

Klachtnummer
# 404285
Gebruiker
F@b
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had een pakket naar Engeland gestuurd met postnl en via yodel, dit pakket moest eigenlijk retour komen maar dit kon pas als het pakket in Engeland was aangekomen. Dus ik was geduldig aan het wachten, 3,5 weken later komt mijn pakketje aan, kan ik het niet retour krijgen omdat postnl geen nieuwe tracking nummer heeft en yodel wil me niet verder helpen. Conclusie ik ben nu dus mijn pakketje kwijt en krijg het nooit meer terug.

De oplossing

Zorgen dat ik op z'n minst een vergoeding krijg voor de inhoud van het pakket

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Yodel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Yodel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen