Klacht Yodeyma: ongewenst pakket ontvangen

geenparfum#1710

Als schoonheidssalon ontving ik vandaag ongevraagd een pakket van de firma Yodyema. Het zou een gratis promotiepakket van parfums betreffen. Gelijk telefonisch een klacht ingediend over deze ongewenste gang van zaken. Volgens de heer die ik mij te woord stond had hij van alle instanties toestemming om dit te doen. Aangezien ik niets met instanties te maken heb en alleen mijn toestemming geldt ben ik zeer ontstemd over deze gang van zaken. Een begeleidende brief dwingt mij contact op te nemen via een mailadres om verschoond te blijven van verdere commerciële communicatie. Ik vertrouw dit niet. ik mag gebruik maken om mijn toestemming in te trekken. die heb ik nooit gegeven. Ken het bedrijf niet

Pakket terughalen, mij uit hun systeem halen en excuses

Yodeyma
    We zijn Yodeyma Parfums een Spaans bedrijf met meer dan 25 jaar ervaring in de productie van hoge kwaliteits parfums met aanwezigheid in meer dan 20 landen.
    Sinds kort zijn wij ook actief in Nederland.

Onze marketingstrategie verschilt met die van andere bedrijven. Wij sturen gratis displays met testers van hoogwaardige parfums naar kapsalons, schoonheidssalons en nagelstudios, zodat zij de kwaliteit van onze parfums kunnen testen, wij garanderen u dat dit geheel gratis en zonder enige verplichting is.
    U zult hiervoor nooit een factuur van ons krijgen en u bent ook niet verplicht een bestelling te doen.

De Anko, Anbos, Provoet en het Nagelgilde ondersteunen ons in Nederland met deze actie.
    Hierbij stuur ik u ook een link van de Anbos over ons:

Voor al uw vragen staan wij volledig tot uw beschikking op ons gratis nummer 0800-0221635 (ma t/m do 9:00 tot 18:00 en vrijdag 09:00 tot 14:00)

Wij hebben genoteerd dat u niet geïnteresseerd bent en zullen het pakket laten ophalen (zoals telefonisch afgesproken en u zal uit het systeem worden gehaald).

Als u onstemd bent onze excuses hiervoor, maar onze enige intentie is om ondernemers de kans te bieden om geheel gratis en zonder verplichting onze parfums te kunnen uitproberen.

Met vriendelijke groeten,
    geenparfum#1710
    Indien de beloftes uit de reactie worden uitgevoerd ben ik tevreden met het antwoord. De toon in de reactie is van een geheel ander kaliber dan de agressieve en nare telefonische reactie.
    Ik wacht af.
    met vriendelijke groet.

geenparfum#1710
Het pakket is nog niet opgehaald

Ook een klacht indienen over Yodeyma?