Klacht YogaLounge: Groupon deal stilzwijgend verlengd voor 6 maanden

A.M. Moons

Mijn Groupon-deal (6 maanden onbeperkt yoga) liep 19 maart af. Op 29 maart werd er 39,50 van mijn rekening afgeschreven, waaruit ik concludeerde dat het abonnement automatisch was verlengd. Dat is inderdaad zo: de Groupon deal is verlengd met 6 maanden onbeperkt yoga voor 39,50 per m. Omdat ik te weinig tijd heb om elke week naar yoga te gaan, is dit geen goede optie voor mij. Ik heb gevraagd of het abonnement omgezet kon worden in een 10-rittenkaart, maar dat is niet mogelijk. Ik was me er niet van bewust dat ik na de Groupon-deal aan 6 maanden yoga vast zou zitten. Volgens de Yogaloungemedewerkers is dit vermeld bij het inschrijven en staat het ook in de alg. vw. Dit is toen niet bij me doorgedrongen - met 1 maand verlenging zou ik wel ingestemd hebben, maar met 6? Dat lijkt me sterk. Ik heb geen kopie van het inschrijfformulier, dus kan het niet nakijken. Ik ga zsm naar de studio om het formulier te bekijken, maar ben zeer ontevreden met de gang v zaken.

Ik wil graag een maand opzegtermijn, zoals gebruikelijk bij stilzwijgend verlengen, en daar wil ik dan ook gebruik van maken.

Wij vinden dat YogaLounge hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over YogaLounge?